Kötü. Bu yazardan okuduğum ikinci kitabı. Nedense bu kadının kitapları bana fazla basit geliyor, cidden sanki 16-17 yaşlarında bir ergen yazmış gibi, muhtemelen tüm kitapları böyle. Buradaki ergen kelimesini aşağılamak için kullanmıyorum asla, basitliği vurgulamak için, hepimiz o dönemlerden geçiyoruz ne de olsa. Dili zaten çok basit, bir oturuşta biter. Yani benim için zamam kaybı diyeceğim bir kitaptı, Hizmetçi biraz daha keyifliydi bu kitaba göre. Yani bu tarz kitaplarda zaten edebi pek bir şey aramayız ama daha kaliteli gerilim kitapları okumak isteyenler kesinlikle Grange, Wulf Dorn gibi yazarlara baksınlar.