Kısa ama vurucu. Kitabı okurken daha ilk sayfalarda bile içimi bir buhran kaplamaya başladı. Ve devam ettikçe de içimdeki o buhran büyüdü. Kitabın sonunu ben böyle beklemiyordum. Kötü anlamda kast etmiyorum, bitebilecek muhtemel sonlardan biriydi. Tatmin edici bir sondu ama ben biraz daha farklı bekliyordum dediğim gibi. Yani spoiler vermeden anlatmak zor gerçekten ama çok keyifle okudum, aradan biraz zaman geçince tekrar okumayı planlıyorum hatta.