·416 syf.····Okunma: 16 Aralık 2025 14:30 “Bir toplumun yarattığı en tehlikeli şey, kaybedecek bir şeyi olmayan insanlardır.”
*SPOİ
Malesef kitabi hiç begenemedimm. Gerek anlatimi olsun gerek olay kurgusu olsun hic basarılı bulamadım yazarı. Hicbir karakteri sevemedimm ana karakteri de sevemedim sanırım lise olay örgüsü ve ergen karakterleri okumak beni bıktırdı. Olaylarda çok kopukluk vardi. Celia olayını sonlara dogru anlayabildim. Sizofreni kesinlikle çok iyi anlatılmamıstı. Şizofreni hastalığı sadece halüsinasyon görmekle ibaret degil ama bununla sınırlandırılmıştı aynı zamanda miles Duygularını anlamlandıramadığı bir hastaliga sahipti ama bu da çok iyi anlatılmamisti. Milesi hiç sevemedim, ana karakterde gurursuz bir kızdı. Kitap okunabilirdi çok merak uyandırmasa da yazarın dili sadeydi. Son 50 sayfa biraz merakla okunabilir oldu ama harici çok sıkıcı gecti.