Kapak fotoğrafı bile beni rahatsız eden bir kitaptı.
Fikirlerine önem verdiğim bazı arkadaşların tavsiyesi ile okudum.
Yeraltı edebiyatı tarzı kaotik bir kitap.
Kitapta sürekli küfür, şiddet ve cinsellik okuma keyfimi kaçırdı.
Yazar kendince varoluşsal sorgulamalar ve felsefi açıklamalar yapmaya çalışmış.
Ama çok bayağı, basit ve havada kalmış.
Kitap üç bölümden oluşuyor.
İlk bölümü dil ve edebiyat açısından kötü.
İkinci ve özellikle üçüncü bölüm biraz daha iyi.
Kitaptan bana kalan herkes verdiği kararın sonucunu yaşıyor.
Kitapta bolca kötülük var.
İnsan düşünüyor bu kötülükleri yazan fırsat eline geçerse yapar mı diye?
Ya da kötü salt kötüdür yahu diyorsunuz.
Bir daha bu yazarı okur muyum? Bilmiyorum.
Zaten hayat yeterince dram, kaos bari okuduklarımızda huzur bulalım.