Kitabı okumaya başladığımda sonunda bu kadar ümitsizliğe düşeceğimi düşünmemiştim. Maalesef ki kitaptaki çoğu tavrı günümüzde hala görüyor olmamız sinir bozucu. Yıllar önce yazılmış bir romandaki eleştirilen “duyarsız millet” konusu günümüzde nasıl hala süregelebiliyor şaşırıyorum.
Umarım gelecekte toplumu eleştiren türden romanları okuduktan sonra geliştiğimiz ve bunun farkına vardığımız günleri görürüz.