·134 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Aralık 2025 18:39 Akılalmaz bir gözlemci, dahiyane bir üçüncü kişi... Sait Faik. Sanki kendisiyle tanışıklığım evvelden beridir hasıl olmuş. Ahbap gibiyiz doğrusu kendisiyle. Kendini bir kenara çekip etrafı incelemekte üstüne yok. Hikayeleri öyle duru ve öyle anlık ki okurken mekanın içinde gibi hissetmek meseleden dahi sayılmaz.