Yirmi iki yaşındaki bir insana göre oldukça derin cümlelerle yazılmış bir kitap. Ölümün peşinden geldiği, ondan kaçmaya çalıştığı, bazen onu arzuladığı, bazen yaşamı arzuladığı… Kısaca tersi ve yüzüyle yaşanan bir hayat…
Tekrar tekrar okuyabileceğim bir kitap daha.
Albert Camus zaten tek seferde okunup rafa kaldırılacak bir yazar değil.