Kitap hakkında hiçbir yorum yapmayacağım.
Her okuyana farklı bir pencere açacağı aşikâr
Öyle ki bana da bir kaç satır karalama fırsatı veren bir kitap oldu.
Kendini arayanların hikayesi…
İnsanın kendini tanıma çabası biter mi?
Tarık Tufan farkını bilenler bilir.
“Kim bilir, belki de cehennem insanın kendini bağışlayamamasıdır.”