Kitap hakkında hiçbir yorum yapmayacağım. Her okuyana farklı bir pencere açacağı aşikâr ❤️
Öyle ki bana da bir kaç satır karalama fırsatı veren bir kitap oldu. Kendini arayanların hikayesi.. İnsanın kendini tanıma çabası biter mi? Tarık Tufan farkını bilenler bilir.
“Kim bilir; belki de cehennem insanın kendini bağışlayamamasıdır.”