Yazarın okuduğum ilk kitabı.
Ayfer Tunç, 2025 Fransa–Türkiye Edebiyat Ödülü’ne layık görülünce merak edip okudum.
Bir ömrü kısa bir hikâyeye sığdırıp sizi içine çeken bir kitap.
Anlaşılır bir dil kullanmış.
Hüzünlü bir hikâyesi var.
Verdiği mesaj:
‘Elindekilerinin kıymetini bil ve kibri bırak!’
Aziz Bey’e hiç acımadım bu arada ohh olsun
Güzel bir kitaptı ”