·199 syf.····Okunma: 10 Aralık 2025 00:12 Kütüphaneden aldığım kitapların bu kadar iyi olması sorunsalı... Merakla başladığım kitapların beni sarmasına , teknik ve yöntemleri önüme sunmasına alışkın olmayınca şaşırıyorum açıkçası. 'Öfkeli oldugumda haklı mıyım haksız mıyım?' sorusunun anlamsızlığını bu kitapla öğrendim ve çok hafifledim. Bu bile başlı başına kitabı yücelten bir gelişme. Kitaptaki emsaller de oldukça iyi kompozisyonlanmıs. İhtimaller üzerinden bile teknikler verilmiş. Her bölümün okunması gerekiyor. Yazarın tavsiyesi de bu ve ancak bu şekilde bütüne ulaşmış oluyorsunuz. Çok tavsiye annecim