Kurtuluş savaşı yıllarında yaşanan,hissedilen yokluğu ve hayatta kalma savaşını oldukça isabetli yansıttığını düşünüyorum ama anlatım açısından çok hoşlanmadım. Okurken sanki hikaye sürekli kesiliyor gibi geldi.
Kısaca kurgu yetersiz gibi hissettirdi okuma boyunca :(