Japon klaslikleri okunur mu?
7/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2025 18. kitabı
İlk japon klasiği okuduğum kitaptı. Japonnklasliklerinin gerçekten bir garipliği var bana göre degiller gibi hissediyorum, çünkü bu kitabı az çok begensem de diger japon klasliklerini okumak istediğimde sarmadı. Benlik degil. Ama güzel kitap
İnsanlığımı YitirirkenOsamu Dazai · İthaki Yayınları · 202560,4bin okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.