Eşref ziya
@Eza_37
Takip Et
Japon klaslikleri okunur mu?
7/10
·
128 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2025 18. kitabı
İlk japon klasiği okuduğum kitaptı. Japonnklasliklerinin gerçekten bir garipliği var bana göre degiller gibi hissediyorum, çünkü bu kitabı az çok begensem de diger japon klasliklerini okumak istediğimde sarmadı. Benlik degil. Ama güzel kitap
İnsanlığımı Yitirirken
Osamu Dazai · İthaki Yayınları · 2025
60,4bin okunma
2 beğeni
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap