·224 syf.····Okunma: 19 Aralık 2025 19:40 Palahniuk’un filmi beğenmemesini anladım, filmle bazı noktaları farklı. Aslında bir yandan da iyi olmuş, kitapla birebir aynı olsaydı o zaman okurken sıkabilirdi. Abiler dövüştü de dövüştü. Bıkmadılar, dövüştüler.