Kitapi sevdimmmi sevemedimmi anlayamadım bazı yerler gerçekten çok gereksizdi ama konu güzel güzel bir dille yazılmış diyebilirim bazı yerlerde çok sinirlendim karakterlerre bi an noluyoruz dedim ve kitap bitti gerçekten boyle bir son olmamalıydı Fyodor Dostoyevski
Beyaz GecelerFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024102,3bin okunma