Puan vermedi·72 syf.····Okunma: 19 Aralık 2025 23:07 Güzel kitap evet ama okurken bi süreklilik alamadım çok ara vererek okudum, ruha dokunur şiirler var, hüzünü daha ne kadar anlatabilirdi bilmiyorum, şu sıra pek hüzünlü kitapları okumaya eğilimim olmadığından heralde pek akıcı olmadı. Birinin ağlayarak belki gözyaşları dizine inerken yazdığı kitap hakkında olumsuz bişey söylemem mümkün değil. Ama biliyoruz ve görüyoruz ki içimizde ki tüm acılar yalnız bize ait değil bizimle beraber nice insanlara ait