·400 syf.····Okunma: 20 Aralık 2025 21:17 Nereden başladım bu kitaba dedim okurken gerçekten de ve keşke başlamasaydım.Nazan'ın saflığı,salaklığı,sürüklenerek oradan oraya geçişi,karşısındaki insanlara hemen güvenmesi kitap boyunca beni çok yordu ve üzdü.Mazhar keza bir avukat olarak aslında inanılmayacak şeylere inanması,sevdiği kadını bir paçavra yerine koyması,çocuğundan ayırması hiç hazzedilmeyecek şeylerdi ve layığını buldu dedim okurken.Neriman kendisi bar hayatından kurtulurken bir evin hanımı olurken başka bir kadının hayatının elinden kaydığını görürken hiçbir şey yapmaması,kaynana Hacer'in türlü yalan ve fitneleriyle Nazan'ı mahvetmesi,Naciye'nin ikiyüzlü ve yalancılığıyla bir kadınının hayatını mahvetmesine sebebiyet vermesi kadınların kadına en büyük düşman olduğunu gösteriyor.Okurken sinir harbi yaşamamak ve kahrolmamak içten bile değil. Hala ne yazik ki günümüzde bu olayların yaşanıyor olma durumu bile insanın içini giciklamaya devam ediyor.