Puan vermedi·116 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2025 02:11 Çiçeklenmeler yazarla tanışma kitabım oldu. Nohut Oda’dan ziyade bu kitapla tanışmak istedim, bir sebebi de varmış belli ki. Çok ihtiyacım olduğunu düşündüğüm bir zamanda bu kitap bana çeşmeden kana kana su içmişim hissi verdi. Aldığım tadı hemen sonlandırmamak için kitabı zamana yayarak okudum.
Türkan’da, Ulaş’ta herkesin kendinden bir şeyler bulacağını düşünüyorum. Yazarın kelimeleri kullanışındaki ustalığı çok hoşuma gitti. Hatta bu kitap kelime hazineme yeni bir kelime armağan etti. “Kehkeşan”
Uzun lafın kısası okuyunuz efenim, pişman olmazsınız.