Bir solukta okudum ve dizisine başladım. İlk önce romanı okuduğuma memnunum dizisi kitabın üzerine ekleyerek daha da öne geçmiş. Ama bu kitap kötüydü demek değil aksine çok iyiydi.Ama kısaydı aynı dizideki gibi eklemeler olabilirdi. Kesinlikle okuyun diyorum okuyalım ki yerli bilim kurgu daha da gelişsin. Yazarı takipteyim çıkardığı her kitabı da hemen alırım.