Puan vermedi·167 syf.····Okunma: 21 Aralık 2025 10:47 Anlatımı güzel anlatılanlar asla değil.
Kitap boyunca böyle düşünerek ilerledim. Bir noktadan sonra; epey yol yürümüşken geri dönmenin anlamsız gelmesi gibi kitabı yarım bırakmak istemeyip sonuna kadar geldim.
Orta yaşlardaki iki erkek, anne ve babasını yeni kaybetmiş, üzgün, onların yarı yaşında genç bir kız ve bu üç karakterin aynı evde geçirdiği iki yıl. Erkeklerin dünyasından genç bir kıza bakış(!); hatta bakıştan fazlası… “Bu fazlalıkları” öğrenmenin yüzümde oluşturduğu ekşilik ve midemde hissettiğim bulantı...
Konusu esasında ne anlatıldığını tahmin edilebilir kılsa da kitabı öven insanların beğenilerine güvenerek okumaya başlamıştım; yanılmışım. Benim için bir zaman kaybıydı.