Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 21 Aralık 2025 15:05 Birbirinden farklı 16 hikaye…
Favorim ‘Deli Tarla’ oldu. Ve ‘Adieu Hala’da birkaç damla gözyaşı akıttığımı hatırlıyorum. Hikayeler öyle uçuk hikayeler değil hepsinde kendinizden ya da çevrenizden bir şeyler bulabiliyorsunuz. Üstelik yeni başlığa geçmek ‘acaba burada ne anlatılacak?’ sorusuyla kitabı bir çırpıda okumayı kolaylaştırıyor. Şermin Yaşar dilini hep sevmiştim. Nicelerine:) Keyifli okumalar dilerim…