Kitabı çok beğendim. Herkese tavsiye ederim. Suriye'deki mahkumların yaşadığı zorlukları birazcık da olsa hissetmemizi, empati yapmamızı ve sahip olduğumuz nimetlerin farkına varmamızı sağlıyor. Ayrıca giriş kısmında hocanın değerli nasihatleri ve hatırlatmaları bulunuyor. Yazarımız samimi olduğu için ve ilmiyle amel ettiği için tüm kitapları insanı etkiliyor. Tesir gücü yüksek.
Diğer kitaplarına da göz atmanızı tavsiye ederim. Vesselam