2/10
·240 syf.··
2018 41. kitabı
Kitapla ilgili aklımda çaydan başka bir şey kalmadı. Çay çay çay her yerde çay, o kadar edebiyat yapmaya çalışmış ki anlatamam. Ve yazarın acemi olduğu çok belli. Ben okurken çok sıkıldım. Tavsiye etmiyorum.
VesselamHatice Çolak · İndigo Kitap · 2016256 okunma
·
66 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kesinlikle ben de öyle düşünüyorum biraz da hikmet anıl a özenmis gibi geldi
Ben bu tür kitapları Prim Edebiyatı diye kategorilendiriyorum artık. :)