Çok çok çok sevdim. Bana biraz da Körlük kitabını anımsattı. Onu da çok severek okumuştum. Zaten çok ince. Dili çok güzel. Yazarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.
Kızıl VebaJack London · Türkiye İş Bankası kültür Yayınları · 202447,9bin okunma