Doğrusunu söylemek gerekirse "Körlük''ten sonra bu kitabı okuyup bitirmek benim için zordu. İnsanların dini inançlarını özgür düşünce diye kendince yermesi, onların inançlarına sardırması alkışlanacak bir durum değil. İnanmak ya da inanmamak kişiye bağlı bir durum ama kalkıp sırf insanlar sizinle aynı görüşe sahip değiller diye dünyanın formülünü çözmüşsünüz gibi Tanrı'yla olan savaşınızda insanların inançlarıyla dalga geçemezsiniz/geçilemez