Hayatımda ilk defa güncel bir roman okudum. Bu tarzlara fazla ön yargılı olduğumu düşünüyordum. Ama ne kadar haklı olduğumu kesin olarak anladım. Hiç bir yere gitmeyen, aynı eksende gezinen bir öykü.. Hazneme olumlu tek bir kelime dahi kaydetmeyen bi dizin kargaşası..