·172 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Aralık 2025 19:59 Kitap çok güzel bir kitap gerçekten, bu kitapta intihar etmek üzere olan bir genç kızın hayatını anlatmakta annesi babası öldükten sonra yetişme yurduna yerleştiriliyor insafsız insanların elinde harap olur ve okuduğu okulda sıra arkadaşı olan emine vardı hep onunla beraber Emine'nin annesi ve babası Aysel'e çok yardımcı oluyorlarlardı. Her konuda ve Aysel Emine okuyup mesleklerini ele almışlardır Emine tıp okuyordu Aysel ise hukuk aysel'in hukuk okumasını istemesi herkese hakkını vermekti ve çoğu kez okulda 1. olurmuş Aysel'e çok yardımcı olan bir din kültürü öğretmeni vardı her konuda yardım eder ve motive ederdi oku okumaktan başka şansın yok diye ve kız hukuk'u kazanmıştı