Yaşam sadece bir bağımlılık mı yoksa zorunluluk mu? sonuçta ölüm var kaçınılmaz. Ölüm bildiğimiz den daha mı kolay, daha mı zor? zor olan belki bağlarımız dan kurtulmak. Belki bu kadar endişe bu kadar çaba boşuna, belki yaşamak ölmekten daha zor. Ölüm ve sonrası Dimitri Verhulst ile mizahi bir ironiye dönüşmüş enteresan bir hayal gücü farklı bir yorum sonuçta herkes ölüp gidecek kaçınılmaz bir gerçek nasıl bir şey olduğunu bilmiyoruz belki malodot'un anlattığı gibidir. Değişik bir kitap kesinlikle tavsiye ederim. Sahip Olmak ve Var Olmak # Dimitri Verhulst