·290 syf.····Okunma: 22 Aralık 2025 23:36 Dostoyevski öyle ustaca bir kitap yazmış ki kötü karakterden her bahsedildiginde nefret doluyorsunuz, iyi karakterden bahsedildiginde fazla tevazusundan dolayı ona hem acıyor hem de kiziyorsunuz. Kitap varlikli bir albayın ciftliginde konuk ettiği Foman fomic ile olan ilişkileri üzerine inşa edilmiş. Beğenerek okudum. Fazla tevazunun sonu vasat insandan nasihat dinlemektir sözünün kitaba dökülmüş hali diyebilirim.