yazarın otobiyografi serisinin üçüncü ve son kitabıydı. aralarındaki en olay içermeyen ve sıkıcı olanı da bu kitaptı. açıkçası bitsin diye okudum. ilk iki kitabını çok beğenmişti ama bunu hiç beğenmedim.
Benim ÜniversitelerimMaksim Gorki · İş Bankası Kültür Yayınları · 201610,9bin okunma