·264 syf.····Okunma: 23 Aralık 2025 06:13 Tatlı bir Noel hikayesiydi, çok severek okudum. Sonlara doğru olağan akıştan dolayı sıkılıyor gibi hissettim ama neyse ki çabucak toparlandı. Okuduktan sonra damağınızda tatlı bir şeker tadı kalmış gibi hissediyorsunuz, Noel hikayelerini seviyorsanız eğer kesinlikle öneririm. Benim için okuduğum ilk yılbaşı temalı kitaptı ve kesinlikle devamını getireceğimden eminim.