9/10
·536 syf.··
2025 74. kitabı
Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki; son zamanlarda okuduğum en iyi,en özenli çeviriydi.Ki çevirinin bir kitap için ne kadar önemli olduğunu biliyoruz.Ve bu kitapta her cümlenin hakkı verilmişti. Hiç bitmesini istemediğim bir kitabın daha sonuna geldim.”Yarın ve yarın ve yarın”bana sadece bir hikaye değil;bir ömür,bir dostluk ve yaratıcılıkla yoğurulmuş bir bağ anlattı.Bu kitap benim için aşkın en derin haliydi.İçinde bütün duyguları barındıran bir kitap.Aşk,nefret,kıskançlık,dostluk,hırs,ihtiras,çaresizlik… Sam ve Sadie’nin yeniden bir araya gelerek kurdukları oyun şirketi aslında kendi iç dünyalarının bir yansımasıydı.Her oyun,geçmişlerinden bir iz gibiydi ve her oyunda biraz daha büyüdüler,biraz daha yara aldılar,biraz daha “insan” oldular. Kimi zaman kızdım,kimi zaman güldüm,bazı yerlerde gözlerim doldu.Özellikle son 2-3 bölümü beni çok etkiledi.Her duyguyu yaşattı bana anlayacağınız. Ama Marx’ın yeri bende hep ayrı kalacak.Ah Marx..Bir denge,bir arkadaş,bir nefes…Öyle bir dosta sahip olmak isterdim. Yazarın dili mükemmeldi,oldukça yalın ama bir o kadar büyülü.Birbirine derin bir bağ ile bağlı olan ama asla bir araya gelemeyen Sam ve Sadie’nin hikayesini okumanızı tavsiye ediyorum.
Yarın, ve Yarın, ve YarınGabrielle Zevin · April Yayıncılık · 2024304 okunma
·
94 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.