10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2025 118. kitabı
Sonunda Witcher serisine ilk adımımı attım. Ve vay canına! Kitap elimde akıp gitti. Reading slump ile boğuşmasam, daha çabuk bitireceğime eminim. Kitap çok güzeldi. İlk başta kısa hikâyelerden oluşan bir kitap olacağını sandım. Aslına bakarsanız evet, kısa hikâyelerden oluşuyordu tabii ama kendi içinde bir zaman akışı vardı ve konular birbirine bağlıydı. Çok sevdim. Seriye devam etmek için sabırsızlanıyorum. Dandelion gerçekten çok komik bir karakter. Geralt ve Dandelion’un arkadaşlığını okumak benim için çok keyifli bir deneyimdi. Yen ile tanışmaları da çok iyiydi. İlk başta Yen’e biraz sinir olmuş olsam da onu çok sevdim. İkinci kitaba başlamak için sabırsızlanıyorum.
The Witcher - Son DilekAndrzej Sapkowski · Pegasus Yayınları · 20174,285 okunma
·
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.