Kitabı birkaç ay önce okumuş olmama rağmen verdiği tatlı heyecan hâlâ duruyor,o kadar akıcıydı ki hem merakla hem de bitmesinden korkarak okudum..karakterlerin birbirini iyileştirmesi ve kendimi de içinde hissettiğim o gizli bahçenin hepsine ilaç olması,her bir detay çok güzel işlenmiş