bu kitabın bu kadar viral olmasını hala anlayamadım . dili bana hiç akıcı gelmedi ve ilk defa başladığım bir kitap en hızlı şekilde bitsin diye dua ettim. ölen yazarı bazen umudu bazen gömdü ama bir türlü net kararı veremedi.
kitaptan çıkardığım bir ders varsa eğer insan hiçbir şeye kendini bu kadar kaptırmamalı. yaptığı ufacık bir hata nelere mal olabilir görebilmeli.
ya da doğru şekilde hemlich manevrası yapmayı bilmeli .