Dam başında saksağan
Vur beline kazmayı
Bugün 23 nisan
Ve ben annemi çok özledim. Değil tabi ki Bellisperennis hanımefendi ,
Aşk öyle bir şeydir ki;
Birini yazar eder,birine de yazık eder.
Ayrıca Leman Sam Gül güzeli efendim, ve huzurlu, hayırlı, sağlıklı geceler diliyorum. Keyifli okumalar diliyorum