·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Aralık 2025 10:52 7/10
Tavsiye edilir.
Anlatılan dönemde konuya bahis köy ve kahramanın ailesi sanki dönemin resmine bakıyormuş hissi veren gerçekçi bir eser. Çok dramatik ve duygusal bir hikaye. Eksik noktası; hikayede adı geçen savaşa hiç değinilmiyor sanki yanyana 2 pencere var ama sadece 1 pencereye bakıyor yazar, savaşın içeriği hakkında da bilgiler araya sıkıştırılsaydı çok daha iyi olurdu sanki.