Kitapta on iki bölüm bulunuyor.Her bölümde Cennet Çayırları'nda yaşayan insanların ilginç hayat hikâyeleri ve birbirleri ile olan bağlantıları dikkat çekiyor. Özellikle beşinci bölümdeki olay beni çok etkiledi. Her bölüm kendi içinde gayet akıcı bir dille kaleme alınmış.Ben severek okudum, tavsiye ederim.
Kitapta en çok sevdiğim alıntılar:
* "Küçük iyi şeyleri her zaman küçük kötü şeyler yok eder. Büyük bir şeyin zehirli ya da hilekâr olması çok ender bir olaydır. Bu nedenle insan düşüncesinde büyüklük iyiliğin, küçüklük ise kötülüğün simgesidir."
*"Hiçbir şey, kendimizde de görebileceğimize inandığımız şey kadar korkunç değildir."