Puan vermedi·460 syf.··
2025 95. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 11 Aralık 2025 17:02
Şimdi birazcık kötü bir yorum yapacağım ilk başta şunu söylüyorum ki kitap güzel ancak benim beklentim çok daha fazlaydı yani kitapta Çernobil ile alakalı şeylerden ziyada daha fazla savaş ve savaş zamanında savaştan kaçan insanları okuyoruz. Buda otomatik biz beklentisi onları bir tık geri atıyor. Yazarın daha önce farklı bir kitabını okuyup aşırı etkilenmiştim o duygu yoğunluğu röportajlar o kadar etkileyici ki bu kitap bir tık geri kalmış maalesef. • Tamam şimdi gelelim kitaba kitabımız Çernobil felaketini yaşayan tüm insanların monolog tarzı hikayeleri ile dolu itfaiyeci asker doktor yönetici çalışan evde oturan çocuk hatta doğmamış tüm çocuklar tüm bunların gerçek olması yetmezmiş gibi bir de savaşın gün yüzünde olması insan nereye kaçacağını inanın bilmiyor tabi bir yandan da tüm bu felaketlerin yaşanması dışında bu radyasyona maruz kalmayıp ama kalanların hikayelerini acılarını dalga geçer gibi inanmayıp acıları yok sayarak haber yapmaya çalışan taraf var. Neyse efendim eğer ki kitabı beklentisiz okursanız sizi etkileyecek bir çok hikaye bula bilirsiniz kitabı öneririm miyim kesinlikle ama dediğim gibi keşke Çernobil ile alakalı daha fazla bilgi öğrene bilseydim
Çernobil DuasıSvetlana Aleksiyeviç · Kafka Kitap · 20171,275 okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.