·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Nisan 2018 18:23 Uzun zamandır okumak isteyip de okuyamadığım bir kitaptı. İlk başlarda okurken ağladığım ve ağlarken nefesim kesildiği için arkadaşımın kitabı okumamı yasaklamasından dolayı okuyamamıştım. Sonunda okuyabildim. Tabi kitabın sonunda yine ağladım...
Yaşanmışlık içeren bir hikayeydi. Ahmet Batman klasiği işte. Bu adam efsane... Kitapları da birbirinden güzel.
Kitabı okumadım, kitabı yaşadım.