·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Aralık 2025 12:19 Kitap; arkadaşlığı, ihaneti ve fedakarlığı bence çok güzel bir dille anlatmış. Yazarın kullanmış olduğu geri dönüş tekniği inanılmazdı, taaa en başlarda ki olay bir bakmışsınız 100 sayfa sonra da geçiyor. Kitap bana arkadaş ortamında hata yapsakta yinede kaç sene olursa olsun o hatadan ders çıkarabileceğimizi öğretti. Bu kitabı büyük küçük herkes okumalı çünkü insanlar arkadaşa en fazla ne kadar değer veriyordur ki?
Çevirmen başlarda kötü gelmişti bana ama sonradan sonradan açılmış gibi çok hoşuma gitti.
İyi günler umarım faydalı olmuşumdur. (Sırada ne var)