Toplumun kayıtsızca azap çekmeye terk ettiği bir kadının çekmecedeki tabancaya uzanışının öyküsü. Öfkeyi hiç gizlemeden ya da sevimli göstermeden oldukça yalın bir anlatımla sunuyor. Erkek ya da kadın ruhen başkasına bağlıyken hayatına birini aldığında yol arkadaşı nasıl yorar ve dönülmez bir yola girer sade bir dille anlatılmış. Çerezlik bir kitap.
🩵 mutsuzluğumu biraz hafifletmek için yazdım, yanılıyordum asla yazıda bunu aramamalıyız,yazarken bir hedefimiz olmamalı. Kesin bir şey varsa o da hiçbir hedef gitmek için yazma gerekliliğidir.
🩵 Gerçeği arıyor o, gerçeğin değerini uğurunda can verenler bilir en iyi.
🩵 Üzüntüsü olan insanın başının çaresine kendine ait yerlerde bakmasın daha doğru olduğunu, yeni yerlerin derdine deva arayanlara iyi gelmediğini söyledim.
#gkyzktpasu #iyikikitaplarvar #okudumbitti