Yazarın kalemini çok beğeniyorum zaten.
İnanılmaz iyi yazılmış bir kitaptı. Gerilerek okudum, acaba ne olacak diye diye bitirdim :)
Sonuna kadar soluksuz okuyacağınız bir kitap arıyorsanız tavsiye ederim.
Gece NöbetiTess Gerritsen · Martı Yayınları · 20126bin okunma