Kitabı yıllar önce okumuştum, İŞ BANKASI yayınlarından o dönem devam kitaplarını alamamıştım, şimdi ilk fırsatta aldım ve keyifle ilk kitabı bitirdim. Aslında ilk kitabı bitirince devamı okumasamda olurmuş diye de düşünmedim değil ama devamında olacak olanları karakterlerin en son halini çok merak ediyorum. Kitap çok akıcıydı ve severek okudum. Sadece kitabın puntoları çok küçük geldi gözüme ya da yaşlandığım için artık eski hızımda okuyamıyorumdur :)))
Bu arada ben en çok Athos'u seviyorum ya sizzz?