Normalde öykü sevmem ama daha bir iki sayfa çevirince cümleleri etkilemeye kitaba çekmeye başladı .Bekleyen adamın üç hali,battaniye en sevdiğim ara sıra dönüp okuyacağım öyküler arasında .Duygulara dokunan adeta sizinle dertleşiyormuş gibi hissettiren bir tarzda yazılmış. Bana öykü sevdirten eser oldu kendisi.