Kitabı okumadan bir inceleme yazısında yazarın tek kült olabilmiş kitabının beyaz zenciler olduğunu okumuştum. Ve hoşuma gitmemişti bu konduramadım sanki yazara bunu. Ama bu yazarın okuduğum üçüncü kitabıyken şunu açıkça görebiliyorum ki yazarın gerçekten okunmaya değer tek eseri beyaz zenciler. İlle de okuyacağım diyorsanız fena bir kitap değil. Genel hatlarıyla bir intikam hikayesi ve onun alt metnini zamansal git geller yaparak vermeye çalışıyor. Edebi açıdan başarısız diyemem. Sadece yazar göz önüne alındığında vasat kalıyor