Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 28 Aralık 2025 09:27 Düştüğünde Kalkarsan Hayat Güzeldir.... Bilmelisin, benim için yargılamadan dinleyen, düştüğüm yerden nasıl kalkabileceğimi sakince hatırlatan bir kitap oldu. Okurken kendimi yalnız hissetmedim; yorulmaya, üzülmeye ve toparlanmak için zamana ihtiyaç duymaya izin verildiğini hissettim. Esra Ezmeci’nin samimi ve net dili, öğüt verir gibi değil de gerçekten yanında duran bir kadın gibi hissettirdi. Kitap bana mucize vaat etmedi ama kendime karşı daha anlayışlı olmayı öğretti; sanırım en kıymetli tarafı da buydu.