Aral karakterini aşırı green flag buldum ve çok sevdiğim bir karakter oldu kendisi
İlk kitabın ilk 200 sayfasında o kadar sıkıldım ki kitabı okumayı bırakmayı falan düşündüm ama bu kitap biraz yavaş ilerleyen ve yavaş açılan bir kitap olduğu için ilk 200 sayfadan sonra kitap açılıyor.
Kitapta bir sürü gizem var ve bu gizemler için teoriler üretmek benim için çok eğlenceliydi
Bu kitap benim için ilk 200 sayfasından dolayı yarı yarıya biraz sıkıldığım bir kitap oldu ama açılıyo özellikle 2. Kitap falan müthiş bi de depresif bir kitap