1920-1925 yılları arasında yazılmış daha sonra elden geçirilmiş kısa kısa 23 öyküden oluşuyor.O dönemin memleket ve insan manzaraları, sevgi kavramı gayet akıcı ve yalın bir üslupla anlatılmış.Hikayelerin kimi çok eğlenceli kimi hüzünlü ve düşündürücü. Severek okudum.