·198 syf.····Okunma: 28 Aralık 2025 17:49 Bir kitap ne kadar popülerleşirse nefret etmek o kadar kolay olur sözünü şimdi çok iyi anlıyorum. Maalesef sevemedim ben bu kitabı. Okumaya başladığımda herkes çok duygusal bir kitap olduğunu çocuk kitabı ama çocukların okumaması gerektiğini söylemişti bende heralde çok etkilenirim diye düşünmüştüm ama ne yazık ki hiç bir şekilde beni etkilemedi bana hitap etmedi.
Yanlış bir zamanda da okumadım yani aslında kitabı okuyorum ama sanki bruno'nun günlüğünü okuyor gibi hissettim ve keyif alamadım olaylar çok karışık geldi ve sonunda duygusal bir kopukluk oldu olay'ın üstüne bir şey okuyamadan kitap bitti.
Yani bilmiyorum ben sevemedim siz okudunuzmu sevdiniz mi ne düşünüyorsunuz kitap hakkında?